Lååång dag..

Så var det dags igen. Det blev en promenix med vagnen iaf och lilla gubben sov så gott i friska luften:) Men mamma och pappa trivdes däremot inte lika mycket, jag hade mössa och tjock dunjackaoch tyckte det var outhärdligt. Det blåste ju och snöade.
Men vi gick in till Älsklings farmor och farfar och fick en varm kopp kaffe.
Så vi satt där ett tag och kom hem för ungefär 5 timmar sen.
Jag började som vanligt att plocka i Theos saker som ska ligga överallt.
Sen började jag plocka i allt annat och byta plats på alla saker, eftersom att jag aldrig blir nöjd med mina placeringar.
Ska jag vara ärlig tror jag att när det gäller det är nog Älskling ganska less på mig, men det får han på köpet:P
Så nu sitter jag äntligen med en kopp kaffe och slappnar av vid datorn,
funderar på att ta med koppen ut på balkongen och avnjuta den tillsammans med en cigg..
aja, det visar sig. Får se om jag kanske tittar in innan jag somnar och säger god natt:)
Bye Bitches! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback