Kväll

Suck suck.. Ännu en dag av mitt tråkiga liv har passerat och jag är en dag närmare slutet...

HAHA! Nä ja skojja bara ;) Här är vi glada:) inte för att min dag har varit så händelserik men,
lite har man ju hunnit med, dock inte alla satans papper som ska fyllas i och skickas till försäkringkassan, men jag har ju en dag på min imorgon med Har varit seg idag. Har småstädat lite och varit och handlat, alltså den dagliga sysselsättningen :P
Ringde svärfar idag och frågade om de ville komma och äta middag imorgon, och de svarade ja.
Det kommer att bjudas på Tonfisksås och spagetti! Så fruktansvärt gott!
+ Kaffe och kakor till efterrätt, tihi glamouröst!
By the way, jag ska ansöka om bostadsbidrag, och det lät på dom på försäkringskassan som om det
var lovande för min del:)
Så måste jag ju skicka in nya papper för föräldrapenning, för perioden går snart ut.
HATAR papper! Nu ska jag ta och lägga mig och sussa gott.
Ses imorgon! Gnatt.


Kommentarer
Postat av: R

Njaaaa =) Jag är inte så säker på det ja =)

2009-10-06 @ 20:35:22
URL: http://ronjah.blogg.se/
Postat av: nikki

jag läste lite kommentarer och så klickade jag på en kommentar som du hade skrivit ;O och så hittade jag den :P

2009-10-06 @ 20:53:44
URL: http://nikkikristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback