KRÄK!

nu har jag bytt jeans och tröja en dag idag för att Theo pissade ner mig när jag skulle byta blöja.
Så jag tog på mig mysbyxor och linne, som jag fick byta för att han kräktes, och även bh:n.
Sen kräktes han på mig igen, fast nu vart det bara på linnet så det var det enda jag behövde byta.
+ att han kräktes ner hela mig, mitt hår och sängen innan jag klev upp imorse, så det var ju bara att hoppa in i duschen.
Blir det mycket tvätt när man har bebis?
Svar: Ja!

Det är inte konstigt att man aldrig har nåt att ta på sig när man ska utanför dörrn.
Men mamma älskar dig lika mycket ändå Theo, Speciellt nu när du ligger och skrattar åt Tv:n
Det är det sötaste som finns :)



Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hihi, okej! :)

den är asnice! :DD



allt bra idag annars?

2009-10-26 @ 14:11:44
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback