JIPPI!

Nu har jag fått tillbaka datorn från älskade brunflo, För min farbror å hans familj var på genomresa så dom tittade in med den:)

Så nu sitter jag med lurarna framför spotify och lyssnar på Belinda Carlisle - Leave a light on.
Nån mer än jag som har en besatthet av musik att det knappt går att tänka utan den?
Dessutom är den bästa musiken den som påminner mig om min älskade mamma och som tar mig tillbaka till tiden
med henne.

Bland annat:
Typ ALL dansband, 80-talet, SMOKIE (dom bästa!) scorpions, alphaville, REGGAE
Och några speciella låtar som:
Sandra-maria magdalena, Boy George-everything i own, Berlin-take my breath away.

Och för de som inte vet så samlade min mamma på skivor så hur mycket det var skulle då inte jag kunna räkna till.
Det jag vet är iaf att det vart så mycket CD-ställ överallt så hon byggde glashyllor efter en hel vägg för att allt skulle rymmas.
STORT tack till dig mamma som lärt mig att lyssna på musik.
Vi ses på andra sidan..

Kommentarer
Postat av: Anneli

Må så gott Helena!

Ta hand om varandra och kul att du lyssnar på all slags musik, mamma hör och ser er.

Kramar till er i mörkret

Anneli

2009-10-30 @ 22:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback