ja va fan ska man skriva??

Seg dag. Börja med att Karilona ringde och ville ta med sig en bekant och visa underbara Theo :)
Och efter det gick jag , älskling och Theo till Svärföräldrarna och drack en kopp kaffe.
Sen upptäckte vi att ciggen typ var slut, så vi var en vända på affärn innan vi gick hem och käka.
Köttbullar, makaroner och min skitgoda brunsås.
Och efter det kom André förbi med sin externa hårddisk så älskling fick ta lite filmer till datorn, så nu sitter vi och kikar på en. Jag är inte så spec. intresserad så jag ska gå och duscha och sen packa inför imorn. För då åker vi till stan och ska bli där tills på torsdag!! :D
Längtar jättemkt efter er!
Och sen nästa vecka på torsdag kommer ju äntligen min älskade syster Jessengstrum.blogg.se hit och ska vara här i tre dagar innan hon far tillbaka till sundsvall och skolan.
Ser fram emot det!

Mamma•Son              Systeryster, Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback