Ingen idé på rubrik..

Hej, Här är jag!
såå... vad har helena hunnit med idag då?
Jo hon har varit på affärn, ätit frukost som bestod av: macka med skinka, ost och tomatskivor, äppeljuice och ett fat med vindruvor och kiwi:) svingott var det. Sen matade jag Theo medan älskling diskade.
Efter det skurade jag hela j*vla ugnen, och köket över huvud taget och dammsög.
Så nu har jag satt mig ner i soffan för att vara lite social, för Patrik är här och dricker kaffe.
Eller ja snart, så fort jag skrivit klart iaf:P
Sen får vi se vad det blir idag, det är ju superfint väder ute:)
¨Hej så länge :)


Kommentarer
Postat av: B3tty med Internets snyggaste blogg!

Åhh, vad skoj att du har skaffat blogg! Nu måste jag skynda mig att länka dig juh :) Allt väl med dig och familjen?



I helgen ska jag upp på mammas grav och plantera nåt, som det ser ut idag iaf.

2009-10-08 @ 16:50:47
URL: http://b3tty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback