Hej hopp gummisnopp!

Har precis kommit in, har varit ute och gått med Karolina i kalla friska luften, Theo fick stanna hemma med sin far eftersom att han fick duscha efter att han bajsat ner hela mig och sig :P
Vilken tur att han är så pass söt;)
Har varit och storhandlat idag oxå. Syster kommer ju imorgon, så kommer Födelsedagsbarnet Lasse på lördag Med resten av mina syskon; Niklas M. sin Tjej Kinah, Fredrik och veronica. + Jessica då som kommer imorgon, och åker med resten hem på lördag igen. Menyn tänker jag inte avslöja eftersom alla nämnda läser min blogg:P
Aproppå middag.. våran middag idag vart ju inte så lyckad, eftersom lilla älskling är så kräsen vad gäller mat.
Gulashsoppa var ingen höjdare för honom, så han fick lämnat å laga egen mat :P
Men då har jag ju lunch imorn då :)

Har lite bilder från Theos duschning oxå :)






                                                                                                   


Är han inte gullig så säg;)



Nä, Patrik och Amanda har kommit nu, så man ska väl inte sitta här hela kvällen :p

Kommentarer
Postat av: lasse

vilka håriga ben du har helena

2009-10-28 @ 23:25:50
Postat av: ggonka

ohej åhå va söta bilder,

Sen sista va ju lite frän för man ser vattnet asså..



ASfina ! :)

Ha de så bra älskar dig !<3

2009-10-28 @ 23:31:26
URL: http://gonkaengstrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback