Godis på posten!

HAHA! Fick ett konsktigt kuvert i brevinkastet som älskling kom med till balkongen när jag satt ute och rökte.
Jag blev ju jätteglad och hoppades på att det skulle va nå spännande, och det var det! GODIS, älskade gooodis!
Det var från gratisgodis som jag skulle ha fått för 2 månader sen, men jag hade ju gjömt bort godiset:P
Aja, har suttit hät och vräkt i mig godis nu och det var såååå gott!
Aldrig i hela livet att jag tänker sluta äta godis, sånt är trams. Folk som tror att man blir tjock av godis har fel, fel fel!
Det är verkligen inte myttigt, men det är ingenting om man äter det fel eller för mycket.
Jag tänker inte leva ett liv där jag inte får njuta, därför tänker jag dela det med min familj och äta gott, för det är absolut det bästa man kan göra. Självklart ska man röra på sig med, och det gör jag.

Tycker ni att det är rätt att banta ner sig och sluta med allt gott bara för att se ut som en pinne?
INTE JAG!
kommentera :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Godis e gott :D

2009-10-14 @ 01:08:26
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback