film-mys :)

Hej-hej! :) Min dag började med bajs. haha! Snackade med Nicole i telefon och samtidigt märkte jag att min lilla son tog i för kung och fosterland för att fylla blöjan.
Det var ju bara att lägga på då och pallra sig in i duschen med bubben:)
Under tiden Ringde Karolina och undrade om jag ville ut och gå, det ville jag ju så jag hälsade med älskling att hon kunde komma förbi, så så fort jag var klar med Theos duschning slängde jag i mig lite havregrynsgröt och en macka innan vi gick. Sedan kom P & A på en kopp kaffe innan det var dags att börja med maten.
Stekt älgkött, pommes och beasås! Mummsss!




Så nu ska jag och älskling kolla på film när Theo har somnat, vilket han kanske har för jag har då inte hört han på ett tag nu. Aja, ska koka lite kaffe nu, eller om jag ber älskling göra det.

MÅSTE ju iväg och klippa mig oxå, börjar bli fruktansvärt långt och jobbigt nu, har hittat nåt, inte så olikt det jag klippt de senaste gångerna, men lite annorlunda kanske jag måste tordas pröva? ;)



Enda skillnaden är väl egentligen att den här frisyren är lika lång på båda sidor:P
Hiss eller Diss ?


Pussikram hälsar Helena Rödén

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilken lyxmiddag! Vart tokhungrig då jag såg bilden :)

Snygg frisyr, jag tror att du skulle passa bra i den :)

Kram

2009-10-24 @ 21:40:03
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: ggonka

Vafan helena, ska du klippa håret igen? :O



Men iaf, du skulle passa u de, för frisyren var asfräsh och snygg !



Ha de gött, Kram ! :)<3

2009-10-25 @ 00:03:21
URL: http://gonkaengstrum.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tror du skulle passa jätte bra i den frisyren! :)

Puss å kram från mig å Kajsa!

2009-10-25 @ 09:25:51
URL: http://johannahenriksson.zoomin.se
Postat av: Felica Rödén

Hiss Hiss Hiss!;D



Saknar dej och Theo jätte mycket<33

Hoppas vi far ner nu under lovet;*

Ha de!:)

2009-10-25 @ 22:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback