Felande tid?

Haha! Jag ringde Emelie imorse och skulle snacka lite för det var ju ett tag sen eftersom att min lilla sötnos flyttat till Linköping :( By the way, hon låg och sov så jag fråga om hon supit kvällen innan och det hade na ju inte, men hon undrade vad klockan var; -snart 12 tror jag.
Och efter en stund hör jag i telefonen: VA FAN HELENA!! Klockan är inte alls snart 12, hon är ju 11!
Va?! -Ja man skulle ju ställa tillbaka den inatt, hade inte du hört det?
Jag tänkte för mig själv, jävla pojkvän man har som tycker att det är tantigt att titta på nyheterna, och därför får man aldrig göra det för han ska alltid se nå annat. Hade jag fått kolla hade jag ju vetat!
Men men... Sen kopplade vi in datorn i teven och la oss och kolla på lite avsnitt vi missat på 4:an på tv4-play.
Typ bonde söker fru, simon och thomas å nå mer va de väl, så kom karolina förbi och gosa med Theo lite.
Sen var det dags för mat, snabb mat vart de eftersom att vi skulle förbi Älsklings farmor och farfar, och tänkte gå med dom innan när dom gick med hunden. Så det vart makaroner och korv, vilket jag inte gnäller över, för det må ju vara det godaste som finns!
Efter det gick vi hem eftersom att Patrik och Amanda skulle komma Förbi och kika på Ensam morsa söker. och efter det kollade vi på " He´s just not That into you" Och sen spelade vi kort, så dom har nyss gått hem.
Lite sent kanske folk tycker när man har barn, men Theo sov och ska man umgås ska man väl umgås riktigt? :P

Fick lite beställningar på mat oxå när jag snackade med syrran som kommer hit på torsdag: En dag ville na ha Mammas makaronpudding, och en dag ville na ha makaroner, gorgonzolasås och korv.
Sen har jag tänkt ut nåt RIKTIGT gott till födelsedagsbarnet som vi har bjudit hit på lördag. Det tänker jag inte avslöja eftersom att han läser min blogg.. Men vi hoppas att du kommer, Det blir en dag du aldrig glömmer "Larskemi" Haha

See ya bitches! För nu kryper jag till kojjs!

Kommentarer
Postat av: Emelie Sundin

Haha så jävla bra gjort, Helena! :D men det skadar väl adrig att kliva upp lite tidigare. :P

2009-10-26 @ 18:01:01
URL: http://wilmen.blogg.se/
Postat av: Jessica Engström

Larskemi :'D HAHAH

2009-10-26 @ 18:14:41
URL: http://jessengstrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback