2 älsklingar i hallspegeln? :S

Vaknade och börja dammsuga och älskling gick efter med moppen som stank äckligt skurmedel:P
Hatar lukten på skurmedlet, det luktar så orginellt, den värsta av dom alla är citrus.
Kan det inte finnas en med typ vanilj-lukt eller nå kul?
Sen kom Madde förbi med lilla Dina och fikade:) Och efter det var jag och älskling ut en sväng och vandra med vagnen och råkade gå förbi pizzerian. Självklart var ju älskling tvungen att vräka ur sig att han var sugen på pizza, Och det fick ju mig att tänka tanken att det vore skönt att bara komma hem och sätta sig vid matbordet och påde slippa disk och matlagning.
Gå in och köp 2 sallader, sa jag.
Så vi käkade sallad som innehöll:
Sallad, Ost, Skinka, Räkor, Oliver, Tonfisk, Gurka, Tomat, Rödlök, Ägg. Och vitlöksdressing samt bröd till det:)
Under tiden Kom Patrik och Amanda, så vi kollade på tv och spelade kort.

Haha!! MÅSTE ju bara berätta en sak:
Igår när jag skulle skriva ett inlägg innan jag la mig var inloggningen stängd Mellan 00 och 04.
Så jag gick in och läste en annan blogg ist, och där hittade jag ett svinläskigt klipp från youtube med spöken och demoner som folk har lyckats fånga på film.
Hon hade skrivit att man inte skulle kolla på det själv, så jag följde rådet och ropade på älskling.
Efter ett tag kom det några klipp om speglar, Då sa älskling: Ush, jag hatar kombinationen mellan spöken och speglar. (kommer tillbaka till speglarna sen)
Han gick och la sig och inom kort skulle jag oxå det. Då slog det mig: jag törs inte släcka alla lampor och ljus så jag har mörkret i ryggen när jag går till sovrummet, så jag bad älskling. efter lite tjat kände han väl att han var tvungen, han kan ju inte vara lika feg som en tjej :P
Så ropade jag när han var på väg tillbaka, akta dig för spegeln i hallen!
Haha! Det var det kuligaste jag sett på länge: Karln kuta genom hallen, drämmde igen sovrumsdörrn och gjorde ett 2 meters skutt och landade i sängen med jordens duns!
Haha, sen var vi lite skrajja båda två men vi somna till slut iaf:P
nu är klockan superduper mycket ju, så jag må gå å lägg me!
Ska drömma om torsdagen när min syster kommer :) lääängtar

Gnatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica Engström

Hahahahahaha! Fan vad jag garva när jag läste det där sista :'D xD

2009-10-28 @ 19:24:10
URL: http://jessengstrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback