ÄNTLIGEN!

Min syster kan kommit idag! :D
Hon Tog bara bussen till strömsund så jag lovade hämtning där :)
Sen var vi på dollar store och skulle köpa lite ljus och lampor främst.
Och jag önskar att vi hade haft kameran med, för Theo är ju sååå söt när han sitter i barnstolen på vagnen :)
Så¨nu är vi hemma och har ätit, som jag hade lovat jessica, Gorgonzolasås korv och makaroner.
Och imorgon har hon bestämt att vi ska äta makaronpudding.
Hon kom föresten med en overall till Theo oxå från min mormor som hon hade varit och köpt :P
Så nu ska vi ut och gå en sväng med Theo och sen blir det tv, KL 22.00 på ettan, debatten mellan Kissie och Rosing om plastikkirurgi. kommer nog att vara ganska skrattretande att höra 2 bimbosar utan hjärna diskutera om utseende! haha!
annars.. ha ne så bra så länge

Bilder kommer i nästa inlägg, jag har inte riktigt tid nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

haahah så kan man också kalla oss:D

eller dem.. hahaha :D



/amandavardet

2009-10-31 @ 23:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback