Utelistan

1. Respektlöshet

Varför? Ganska självklart egentligen, men jag förstår bara inte vad som fattas i folks huvuden
när dom inte respekterar andra och tar hänsyn till att alla är olika.
Enligt mig säger sunt förnyft att man tar hänsyn, men gör man inte det måste det ju fattas nåt?


2. Kissie

Varför?
Anledningen till att det är kul att läsa dom bloggarna är ju för att dom utger sig för att vara
Riktigt dumma blondiner, men Kissie har avslöjat sig för mycket och
förstör allting. Inte kul när man vet att hon egentligen är en i mängden.


3. Panellängder

Varför? Dom har jag egentligen aldrig gillat, det blir så tomt på nå vis.
Tummen upp för stora, fluffiga och lyxiga gardiner!


4. Egobloggare

Varför? Tycker inte att det är spännande precis att läsa bloggar som folk använder endast för att visa
upp sig själv. En blogg där man enbart ser bilder på den posande personen som bloggar.
Alla väljer att blogga om olika saker, en del om sig själva och sitt utseende.
Inget fel på det, jag menar bara att jag personligen inte läser såna bloggar:)


5. Färgade blommor

Varför? De passar oftast inte in i färgerna man har hemma, dessutom ar gröna växter
Det finaste som finns.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Måste bara säaga att de e så jävla roligt å läsa din blogg Helena! :D



Finns alltid nå man kan skratta åt! Älskar din humor! Har alltid gjort! :D



Puss på dig!

2009-11-07 @ 23:28:47
URL: http://johannahenriksson.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback