tillbaka...

...men bloggtorka...

I söndags:
Var på seans och fick kontakt med mamma:)
Hon sa att planerna jag har på att plugga ska jag ta tag i nu, men de kan hon ju glömma. D
et ska jag ta tag i när Theo är lite äldre.

Igår:
Ringde och sa att mitt cv var klart, så dom ville att jag skulle maila det, men det gick inte så bra.
Programmet som jag hade skrivit i hade låst sig och jag kom inte åt skiten.
Slutade med att vi gick till svärföräldrarna och flyttade över cv:t till svärfars dator med usbminne.
Fick äntligen till det så jag kunde skicka det.
På kvällen kom Rebecca och André förbi och kolla på grannfejden. Så färgade jag håret på Rebecca.

Idag:
Sov ovanligt länge faktiskt, men älskling blev väl glad över att slippa mitt tjat om att han ska kliva upp.
Igår kom jag på en sak: Spruta vatten med vattenflaskan på han. Haha! Då vart det liv i luckan, men han vakna ju iaf då:P

Nu ska jag gå över till svärföräldrarna och hämta tunnbröd.
Vi delade på ett stort paket av hembakt super gott tunnbröd med dom igår, så idag har jag satt in pengar åt dom och ska gå och hämta:)





Kommentarer
Postat av: veronica

sa hon något om familjen.. ?<3

2009-11-17 @ 19:47:53
URL: http://veronicagonka.blogg.se/
Postat av: Anonym

öhh var det väldigt dyrt bröd eller??

2009-11-17 @ 19:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback