Så Är Det

Känn er bortblömda.
Eller ja, Iallafall att jag har annat att lägga energi på.
Sen sist har Det har tvättats en hel del, gardiner har bytts ut. Men inte till julgardiner, orka säger jag bara. Det får bli nästa år när det blir roligare för Theos skull.
Theo har oxå visat att han är alergisk mot äpplen, han höll på att skrämma skiten ur mig.
Jag satt och matade honom med äppelpuré, och rätt som det var blev han bara illröd och fick utslag runt ögonen och i huvudet. Men jag slutade och det försvann efter ett tag.
Men nu vet jag ju att han inte ska ha äpple nå mer då :(
Igår och idag har jag varit själv med Theo typ hela dan, vilket jag tycker är skönt så jag får stöka och plocka på med det jag vill. Men igår var Karolina här och höll mig sällskap och hon åt middga här sen :)
Efter det gick hon och jag ut och gick med Theo. Och senare på kvällen kom Rebecca och andré och lånade strykbrädan:)
Så idag har jag bara umgåtts och gosat med theo, blir samma sak imorgon med för älskling ska hjälpa sin pappa med nå isolering på huset.
Men jag tycker bara att det är härligt och då går jag och Theo och längtar efter pappa under hela dagen:)

får se om jag skriver nå mer ikv eller inte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback