rubrik

TJIHO!
Först vill jag bara börja med att säga att älsklins överraskning igår kväll vart vääääldigt uppskattad ;)
Han tyckte att det var jättefint och sött, men han börjar väl bli van med mina påhitt;) Men jag kan ju bara inte låta bli att visa hur mycket jag uppskattar honom :)

Slappdagen idag då! Har inte gjort mycket alls, varit ute och gått så älskling ville stanna hos sin farmor och farfar och snacka lite så vi gick in en sväng, sen var det affärn på hemgången, hem och laga mat!!
Detta åt vi:



Potatisgratäng och halvblodot kött som bara smällte i munnen!!
Färdigköpt gratäng då eftersom att älskling aldrig orkar vänta på hemmagjord:(
fast det vart hanska sent oxå innan vi började så det hanska var lika bra:P

sitter och kollar på lite kläder, vill typ ha allt! Måste ha mya leggins iaf, men jag skulle behöva köpa minst 100 st, för jag kan inte bestämma mig för några :( det är ju en hel djungel!
aja, får se hur det blir, ska iallafall ut och springa en runda nu innan jag ska lägga mig..
Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback