mus-fan!

Vakna med vääärldens mensvärk!
Ush, ingen bra start på dagen. + att jag sitter och stör mig så fruktansvärt mycket på min mus just nu! (Den till datorn asså :P) Jag trassla väl så klart in mig i sladden igår och den for i golvet och storrumsbordsbenet me en jävla duns! Så nu funkar inte scrollen.
Och nej, jag tänker inte låta älskling försöka sig på den, då kommer den ju inte att funka alls sen då!
och jag måste ju åtminstone ha den till man kommer till stan och kan köpa en ny, för det går ju inte att gå på ica i HOTING och köpa en precis.
Nä, nu vill jag hen ett par dagar!
Ska ta och göra oss iordning nu för vi ska på lite kalas idag:)



Kommentarer
Postat av: veronica

aa, för du kunde ju stava..



"Ush, ingen bra start på dagen. "

Jag har lärt mig att de stavas usch, :P

2009-11-08 @ 19:42:49
URL: http://gonkaengstrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback