Min Älskling!

Du har dina brister, precis som jag och alla andra. Ingen är perfekt.
Men du har gett mig det finaste man kan få: En UNDERBAR liten son som är en av oss.
Han binder oss samman.
Dessutom har du lärt mig att se ljuset bortom svårigheterna och jag kommer aldrig kunna tacka dig nog.
Jag kommer aldrig heller kunna berätta hur mycket jag älskar dig,
för inga ord i världen skulle räcka till.
Med dig känner jag mig trygg
och det känns som om bara vi har varandra kommer vi kunna lösa allt.
Theo har världens bästa pappa och det ska du veta, jag njuter varje sekund jag får se er tillsammans.
Jah älskar dig Dennis, Tack för att du finns!


Kommentarer
Postat av: gaby

såå fint (: jag är verkligen glad för eran skull!

2009-11-06 @ 22:10:51
URL: http://gaby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback