måste man?

Har börjat satt upp ngn ljusstake och sånt...
Men måste man göra det egentligen? Jag känner inte att jag har ngn anledning egentligen att göra det i år, det blir ju skillnad sen när Theo börjar fatta iaf vad det innebär och tycker att det är kul.
Men i själva verket tycker jag mest att det är drygt, iaf när allt ska plockas tillbaka:P
Aja det är ju snart gjort nu då iaf:P
Men som sagt, det blir ju mer pynt och på riktigt nästa jul, och julen efter det är det nog Theo själv som pyntar:)
Och det ser jag verkligen fram emot, När vår lille gosse springer och hänger kulor i granen och pyntar med tomtar:)


Jag ska starta ett MC.Donald's i hoting.
Guuud vad jag saknar det här uppe, och det gör ju bara så att jag käkar ihjäl mig på det när jag väl kommer till stan sen. Och Ta-med-kaffe. det är ju inte precis så att man går in på preem och köper en kaffe.
Nä, gör lillhoting större så folk flyttar hit. Då kan man se till att det finns att köpa kaffe:P
nu må jag gå å lägg me innan jag somnar över min rosa fina lilla minidator ;)

Goooonatt!

(tihi jag gatt bara skriva den här raden, bara larskemi som fattar:P)


Kommentarer
Postat av: jue

haha

2009-11-29 @ 13:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback