Leka EMO

Jag flyttade ju iväg till lilla Hede i Hääärliga härjedalen (längtar tillbaka) Under gymnasietiden.
Och nu sitter jag och snackar med ******* på msn, hon hade hittat massa gamla bilder i datorn från när hon åkte och hälsade på mig där första gången, så hon skickade dom.
GISSA om jag fick mig ett gott skratt!
Bilderna är sen jag gick i första ring, asså 5 år sen.


Haha, var ganska röd i huvve :P



Passade på att leka lite emo



Det är väl typ ketchup eller nåt på armen:P




Nä, Ha ju tvätta hela kvällen Madrasser å kuddar och hela köret, så jag ska ta å springa ner i tvättstugan nu.
Älskling sitte roch broderar på de nya tavlorna som han hade beställt. de kom idag :)
Har är så duktig så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback