kvällsinlägg...

Så, hamnade i en jävla duskussion med en tant på spigo.se om att jag inte tycker att det är nå fel med att bebisar har napp, så jag vart så irriterad!
jag kan bara inte förstå varför alla är emot det?!

Aja, nog om det nu.
Inte så händelserik dag för övrigt, mest varit hemma utom den stunden vi var ute och gick och tog affärn i samma veva. patrik var hit en sväng oxå så han och älskling spelade wii, jag orkade inte för att jag hade ont i huvve.
sen åt vi middag, Potatis, köttbullar, sås och sallad vart det.



sen ikväll blev det glass och underbara Desperate Housewifes ♥
(i pyjamasbyxorna:P)



så nu sitter jag och snackar men min kompis Nicole som har haft inbrott i sitt förråd, och både hon och jag har våra misstankar som verkar stämma överrens med omständigheterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback