kommer kissie dumförklara mig?

Ahahahaha!! ni kan aldrig ana va fan jag har gjort!
jag var inne och smygläste kissies blogg en sväng, och för skojs skull tryckte jag på ikonen där det står "Annonsera" Och där man ska skriva in Företag skrev jag in min bloggadress, och så skrev jag ett meddelande:
Skulle inte du vilja annonsera om min blogg?
Skulle vara superduper snällt. MJAUUU!! Flirtis på dig <3

AAhaha! jag skrattar typ ihjäl mig, undra om hon kommer att dumförklara mig nu? hon kommer då att få ett väldigt gott skratt när hon ser detta:P
Helajna i ett nötskal typ:P

Nu sitter jag och lyssnar på "All i want for christmas is you - Mariah Carey"
Har man inte julkänsla innan, så får man det då. Det måste vara den bästa jullåten som gjorts någonsin.
Mycket kling klang och gjädje.
Den får en att vilja kliva upp på en scen och bara sjunga den rakt ut! men det skulle jag aldrig tordas :(
Aja, den sprider väldigt mycket energi iaf och det fnns ingen som gör den bättre än henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback