kladdkaka+IDOL

Kände att vi ville ta det lugnt ikväll, så efter maten tyckte älskling att vi skulle gå till hans farmor och farfar och joina dom till idol. Så vi tog med oss en kladdkaka och sprutgrädde och gick över :)
Men dom ville inte behålla det som vart över, så nu har vi ju sprutgrädde, och vill man inte äta hittar man alltid på andra sätt att göra slut på den ;)

Nu sitter vi hemma och kollar på den sista delen av idol och jag blir helt besatt av Eriks röst!
Vinner inte han bryter jag fan ihop! Då är det ju nån som sitter och fifflar på med rösterna, för visst tycker ni med att han är bäst! Han ger mig sån energi när han sjunger så jag vet inte vad jag ska göra av det, det slutar nästan i att det kommer ut i tårar ist:P

Haha! kom på att jag glömt att berätta om kisset i älsklings tangentbord igår.
Theo var naken och jag stod bredvid älskling då han satt vid datorn med Theo i armarna.
Rätt som det var kom en stråle, rakt över tangentbordet, som slutade funka.
Guug vad dum jag kännde mig:P
Men senare på kvällen började det hoppa igång mer och mer oh nu funkar det så bra det bara kan:P                    

Får se om jag skriver nåt mer ikv. gnatt annars!


Kommentarer
Postat av: Felicia Rödén

Då är det nog jag som fifflar med rösterna;) Erik får absolut inte vinna! Tove är mycket bättre:D

Hoppas ni har det bra där nere<3

Vill följa ner med mamma över lucia men de gick visst inte;( Saknar dej och Theo såå mkt;*

Kolla min blogg äru snäll;)



Kramar, Felicia♥

2009-11-29 @ 20:26:01
URL: http://feliciarroden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback