Innelistan

1. Kinder maxi.

Varför? Det är så fruktansvärt gott. Och det finns en enda reklam där dom inte överdriver och hittar på.
Och det är Kinder maxi- reklamen.


2. Roger i bonde söker fru.

Varför? Han är så himla "söt", blyg och charmig på sitt lilla egna sätt. Hehe och så kul att titta på:)


3. Mörklila.

Varför? Färgen är varm, mjuk och skön. Dessuton skitsnygg. (Nu snackar jag inredning och inte lila kläder!)


4. The world´s smallest bodybuilder

Varför? Finns det nån roligare person eller? Haha! Jag skrattar ihjäl mig varje gång!


5. Bitchig attityd

Varför? Våga säga ifrån och visa var du står. Låt ingen trycka ner dig!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fan vilken rolig idé att skriva veckans inne och ute lista :) skitkul :) synd att man inte kommer p nått så smart och kul själv :)

2009-11-08 @ 14:13:20
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: veronica

ja, jag e ju bitchig..



Jag e kaxig med :P

2009-11-08 @ 19:44:16
URL: http://gonkaengstrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback