I´m Back and I want...

Har precis kollat på S.O.S Gute och lyxfällan.
Nu sitter jag (precis som jag gjort i pauserna) Och kollar på nagellack. BEHÖVER NYA!
Men det är så hiiimla svårt eftersom man inte kan prova dom.
Men det får man väl stå ut med när man flyttat till hoting och måste handla allt via nätet.
Vill ha nya skor oxå, och nån kofta.
Men det som verkligen måste bytas ut här hemma är soffan och STORRUMSBORDET!
Det jag verkligen inte gillar är glasbord:P Det är väl det fulaste som finns, dessutom gillar jag inte
stora soffbord, för dom är bara ivägen och tar plats.
Hade mer än gärna haft kvar mina saker, men älsklingen ville promt ha hörnsoffa och ett stort bord, så min soffa står hos hans mamma och pappa Tills hans syster flyttar hemifrån:)
Men nu börjar även han inse att det är roligare att ha snyggt hemma än "fult" och praktiskt, för det är väl inge kul att göra snyggt på väggarna om möblerna ändå förstör?

Nä nu har Lill-Bubben vaknat så han ska få vara med mig och plantera lite blommor :)
Ha det inte jättebra så hörs vi inte :P
Tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback