hmmm..

Just klivit ur duschen och kokat lite kaffe.
Igår skrev jag ju inget, eftersom att intenethelvete krångla!
Annars var jag typ ute hela förmiddagen och vandra, först med Karolina och sen med Anette och hennes lillklimp Erik.
Och nu ska vi snart till alsklings farmor och farfar och låna deras hår-trimmer. Skulle ju klippa älsklingen igår, men det vart inte tillräckligt kort, så han ska trimma det :(
Men men, han bestämmer ju över sitt hår:P Även om jag hade velat att han hade lite kortare på sidorna än uppe på huvve.
Angående frisyrer vet jag inte om jag är så säker på den bilden jag la ut i bloggen längre, fan, jag har typ beslutsångest :( Ända sen jag börja klippa kort har jag gillat det och det har varit så skönt, speciellt med tanke på vad jag har jobbat med, och jag hatar att ha det uppsatt.
Aja, det visar sig. Ska iallafall ta och göra oss iordning nu och gå ut:)

Grattis Karolina på Din 19-års dag idag!
Titta gärna in i hennes fotoblogg och
gratta henne:)

Cameraobscura.webblogg.se



Kommentarer
Postat av: Karolina

Tack, Helena. :D

2009-11-10 @ 16:13:27
URL: http://cameraobscura.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback