För mycket besök?

Har nyss varit ute och gått med karolina för andra gången idag, men vad ska man göra när man vill komma ut och det är så fruktansvärt skönt att få röra sig i friskluft. Man känner sig så fri lixom.
Och dessutom älskar ju Theo att vara ute och sova i vagnen :)

Har ngn mer än jag känt att det kan vara för mycket att ha besök varenda dag?
Inte för att man inte gillar att umgås, men man känner sig så låst när man har ngn hos sig varje dag,
Man kan inte gå runt i t:ex trosor och tshirt och rufsigt hår om man så skulle vilja.
Man kan inte få för sig att duscha om man vill, för jag måste öppna toadörren och släppa ut lite fuktig luft när jag ska torka mig. och det är ju ingenting man gör när man har besök. Bah, "Hej! Kom och kolla vad roligt mina tuttar rör sig när jag torkar mig"
Nä, så vill jag nog inte ha det.
Men sen kan det vara jobbigt att förklara att det blir för mycket oxå, man är lixom rädd att det ska missuppfattas
och att personen i fråga tar det personligt.

Så kortfattat: Det är kul med besök, men för ofta blir jobbigt.




Kommentarer
Postat av: Alicia

Är det inte kalt ute? Hatar kalt!

2009-11-06 @ 21:44:58
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: Lasse

Ska tänka på det och inte hälsa på så ofta i fortsättningen

2009-11-08 @ 13:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback