Emelie

Haha! Jag skrattar nästan alltid när jag tänker på våran tid Emelie, För vi gjorde alltid nå djävelskap.
Minns du när vi ALLTID åt makamoja med smält ost och ajoli?
Eller när vi tyckte att det luktade brännt i min lägenhet när vi skulle sova, och upptäckte att papperskorgen brann.
haha det var rökfyllt så vi fick gå till dig och sova:P
Eller alla våra hyss med Beda, Och den gången vi byggde pyramoder av min snusdos-samling och kastade ner dom med strumpor? Snusdosbowlingen:P
Men nu bor du i linköping och jag i
lilla hoting.
Så vi ses inte så ofta.
Tänker på dig jämt och undrar hur du har det.
Saknar dig jättemycket vännen!♥


Söta lilla du =)


Kommentarer
Postat av: Natasja

saknar du inte mig då?:(

2009-11-13 @ 18:22:19
URL: http://natasjay.bloggagratis.se
Postat av: Emelie Sundin

Faan vad jag längtar tillbaka! Gjorde nästan inget annat än att skratta. Endera åt nån eller åt nåt tull vi gjorde. :P Vi hade jämt så jävla roligt. Fan alla kvällar under fläkten med massa tok. :D Saknar dig huur mycket som helst!! Pusssar

2009-11-15 @ 19:58:33
URL: http://wilmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback