tråkigt inlägg...

har varit på julskyltning. Efter det åt vi hemma hos älskling farmor och farfar och kollade på tv, så vi kom hem för ett tag sen och nu och Har precis duschat Theo.
Han satt nämligen bredvid mig när jag börja skriva inlägget, så hörde man att det braka till. Pappa, jag bajsar!!Ropade jag. Då var det bara att vänta tills han var färdig och ta in han i duschen:P

Jag köpte dessa supersöta Glashjärtan idag, som jag ska ha hänga i fönstret:

Så köpte jag en söt ask till Theo som han ska ha sina tappade mjölktänder i :)



Så nu blir det varm chocklad med grädde som älskling gjort åt mig :D




Kommentarer
Postat av: veronica

herregu va gott !=D

2009-11-30 @ 10:35:42
URL: http://veronicagonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback