Detta fält måste fyllas i!

Idag har vi bara myst hela familjen och gosat:)
Skönt att ha såna dagar med ju.
Theo sover i våran säng nu efter att ha duschat och jag har precis satt mig vid datorn
och kopplar av lite till Black Eyed Peas nya album The End, varenda låt är superduperskön:)
Speciellt genom mammas discohögtalare med världens bästa ljud. (eller ja, grymt bra iaf.)
Där har vi ju tur att Theo gillar musik och sover som en stock till musiken:)

Vill passa på att gratta min lillebror Fredrik som fyller 15 idag och blir byxmyndig:)
Och kanske ska ta min andra lillebror i samma veva då, skrev ju inte grattis när han fyllde 18 den 5:e november.

Grattis på er sötungar:)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var sjukt kul! :) Älskar dig med! <3

2009-11-14 @ 16:45:27
URL: http://jessengstrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback