Dagavill?

Har varit en hel dag idag, vi gjorde sällskap med älsklings farmor och farfar hem.
Och just som vi snacka om att vi skulle gå in på affärn och köpa grädde frågade älsklins farmor om vi inte skulle äta hemma hos dom idag? Aja, det blev väl så då. Älgstek, potatis och sås, så hade hon klyftat tomat bara för att hon vet att jag älskar grönsaker till maten:)
så kom hem för ungefär en timma sen, för Theo passade väl så klart på att bajsa lagom till vi skulle gå, söt som han är:P
Nu har jag klätt mig i mysbyxor och gjort mina dagliga sit-ups.
Ska kolla klart på 8 Mile på z-tv innan jag lägger mig, var sååå grymt länge sen jag såg den filmen :)

Just ja, jag hade ju lördag i huvudet idag, så jag hade ju gått och förberett mig på att jag och theo skulle ge älskling kaffe och fika på sängen imorn bitti, så fick jag ju reda på att det var idag, så det vart bara ett grattis:P
Men det kanske blir nåt imorn då ist:P
Gonatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback