Blomstrande myskväll

Svärfar var här i morse och kom på en brilliant idé!
Vi kan väl gå ihop och äta nåt tillsammans idag? Om jag betalar kan du laga mat, sa han å kollade på mig.
HOH! Det beror ju alldeles på vad det är för mat, jag hatar nämligen att laga mat i andras kök:P
Men han ville ha den där tonfisksåsen som dom vart bjudna på här en gång.
*Man är ju Uppväxt med kockar och gått kockutbildning så nog kan man väl laga mat, men inte hemma:P
Iallafall så tog han älskling och åkte och handla innan dom for och fortsatte med att isolera huset.
Jag gjorde mig och Theo iordning och gick på affärn och handla välling och cigg innan vi gick dit, men då ringde Anette och fråga om jag fortfarande var ute så hon och lilla Erik kunde hänga på. Så vi gick runt ett tag och snacka innan jag gick över till svärföräldrarna för att börja med maten. Det vart gott, men jag var tvungen att sticka hem sen igen för jag skulle på myskväll i Dorotea på Blommafärn.
Jag köpte en blomma i kruka (Svärmors tunga)
Och passade på att överraska älskling eftersom han hade haft Theo och varit diktig:P

Detta fick han



 

Fast han har inte fått det än, ska ställa det på hans nattduksbord tillsammans med ett tänt ljus, så han ser det ikv när han går och lägger sig ;) Tror ni han blir glad?

 

Kolla föresten vad jag har gjort med mitt hår!!! Det var typ 1 ½ Vecka sen, men jag har ju inte träffat mina nära och kära på över en månad nu, så tänkte hålla dom medveten om hur jag ser ut nu, och så dom inte glömmer mitt utseende:)



Påsarna under ögonen visar bara att jag lider av sömnbrist...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va fin du va i håret! :)

2009-11-26 @ 15:00:01
URL: http://johannahenriksson.zoomin.se
Postat av: Jessica

Men snygging Helena! :D <3

2009-11-26 @ 20:49:13
Postat av: Moster

Vilken brud! :D

2009-11-26 @ 22:33:43
URL: http://b3tty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback