ännu en dag av livet..

Jaha, så satt man här igen då. Älskling vid tv-spelet och jag vil bloggen :P
Snackar med Karolina på msn och funderar på att gå ut en sväng med henne.
Kvävs ju i denna lägenhet! Den är ju inte liten eller så, men jag vill ha ett hus med flera  våningar.
Vi håller ju på att kolla, och har hittat precis det huset vi båda vill ha, men det lär ju bli till salu lagom till man har flyttat in i det första bästa man hittar typ :P
Aja, jag ska försöka börja med pluggning snart så man lättare får en lovad framtid inom jobbfronten sen.

Rebecca och André var här igårkväll och det var trevligt=)
Haha polisen stod alldeles nedanför våran lähenhet och stannade folk typ kl 9 på kvällen.
Dom stoppade alla som kom och åkte och kollade regskylten, vi trodde att dom ev. letade nån speciell person.
Nä nu måste jag ta och äta lite lunch, havregrynsgröt och stekt ägg!
Så himlansh gottit!
hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback