tjiho

Hejhej, det var ett tag sen..

Igår pratade jag med min söta lilla kusin i piteå, inte så litenm längre för hon är ju typ snart 13.
Men för mig kommer hon aldrig bli mer än 6 typ:P
Det var kul att höra däruppifrån eftersom att det inte blir så ofta.
Iaf så fick jag 2 paket på posten igår:)
Både mina underkläder och ett startpaket från "hembakat" som jag hade skickat efter med massa recept och skit.
Så fick jag en välkomstpresent oxå, en jättesöt mixer:)
Så idag har jag börjat lite med julbaket, har bara hunnit med moccarutor än, men det kommer mer:P
Och istället för cocos på, som jag hatar, valde jag att använta röd pyntgelé.
Fast när det skulle till att garneras skickade jag älskling på affärn för att köpa dajmkulor för att ha på ist och dom vart goda:)
Vi gick ihop och åt mat med Patrik och Amanda idag, det blev fläskytterfilé och potatisgratäng-supergott!
Så vart det kaffe med Kaka som jag bakade idag efteråt.

Nu ska jag springa över till älskling farmor en snabbis och hämta lite sytråd som jag ska hänga kulor i, i fönstret.
Sen blir det raska steg hemåt och kolla på desperata;)

Ha det inte bäst så länge :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback