Ska inte springa i högklackat:P

Haha, vi vart assugna på sallad från pizzerian när vi var ute, så älskling kom på idén att ta med oss och äta hos hans farmor och farfar. Vilket faktiskt var bra, för hans paket hade kommit idag så jag sa att han kunde gå på pizzan och handla. Då passade jag på att gå på ica och hämta paketet och sprang till hans farmor och farfar för att hinna slå in paketet där innan han kom:P
Så imorgon tar dom med sig det.
När vi skulle gå hem nu gick vi in på ica för att köpa cigg, för det glömde vi.
Och eftersom vi ska till hans föräldrar ikv för att provsmaka skinkan ovh klä granen tänkte jag att vi skulle köpa med oss ngt, så vi köpte en bukett med:)
Den ville jag ju förståss springa hem med så den inte skulle frysa, och då kan jag ju lova att det var nån som hade kul åt springande lilla mig i högklackat:P Han sitter typ fortfarande och skrattar ; Fan va söt du är när du springer i högklackat! Haha! Han är min lilla sötnöt ;)
Nu ska jag börja göra allt vad som ska göras med Mina älskade blommor, badrummet och så tänkte jag ta ett par varv med snabeldraken med. Efter det är det väl bara att gå iväg då :P
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback