sist ut...

Har precis beställt ett skitsnyggt armband till min älskade baby (Dennis)
plus en julklapp till min kusin som hon kommer att bli glad över, men det säger jag inte vad det är för hon läser bloggen:P
Min gulliga farmor ringde idag och sa att hon hade satt in julpengar till oss:) Hon är bara för snäll min lilla ängel:)
Inte för att hon behöver, men jag vet att hon vill för att hon bryr sig och vill att vi ska ha det bra. Funderar på att skicka en blombukett till dom efter jul och överraska dom lite. Köpte en bukett till dom som jag ställde in på deras köksbord när dom inte var hemma så dom skulle få en överraskning, med en lapp. "För att ni är dom ni är"
Då hade dom blivit så glad så dom hade börjat gråta... Sötnosarna.
Aja, nu MÅSTE vi sova. klockan är mycket och vi är trötta så...
...Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Josse ♥

Svar; OJ! Men då kan du väl anmäla henne, om det är dina bilder så är det ju olagligt att ta dom...

2009-12-23 @ 09:56:57
URL: http://jossesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback