shopping shopping..

Om ni bara visste hur glad jag är och hur jag trivs:)
Var på stan igår och handla mest till mig själv som leggins med "läder"lappar över knäna, tunika, skor (såååå shnygga!!) Sidenjacka, halsband, ett diadem och underkläder, men även julklappar med.
Jag hann inte klart igår så jag har varit inne med Nicole idag typ hela dan och vet ni var jag käkade då?
Jo, på älskade subway!!! Åt på restaurant igår och det är så gott, lite annat än en gammal svettig pizzeria
med armhår i maten varenda gång man känner att man är sugen på att äta "ute"

Till Theo har jag köpt Bodysar, 2 st tavlor från gallerix, en fåtölj, vantar.
Så har jag köpt till mina syskon och älskling. Det blir inte mer än så, för vi skulle ju egentligen inte köpa nån:P
Men det kliar i fingrarna på mig när jag är i stan:P
Aja, det är som det är, och inte som det ska:P

Kommentarer
Postat av: R

Vat köpte du dina leggins? Jag har letat efter sånna =)

Åh Theo får alltid komma till tant Ronja om han vill!!! Anytime!! =)

2009-12-14 @ 14:37:31
URL: http://ronjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback