Sååå underbar han är :)

Dåligt gullig man jag har då, kliver upp och gör frukost, städar och HÖJER VÄMEN imorse! Fy fan va kallt det var att komma ut i storrummet med morgonrock när det bara var 21.2 grader här!
USH! Det är alltid mellan 24 och 25 grader här och det är såååå skönt. För jag tycker inte att man ska behöva vara påklädd när man är hemma, Nog fick ju min farfar lite svårt att andas med sin asma när han var här så vi fick öppna lite, men jag vill ha VARMT. Dessuton har jag så fruktansvärt lätt för att frysa.
Menmen, Ska väl ta och äta lunch nu innan Patrik kommer. Så längtar jag såååå mycket tills min syster kommer upp och firar nyår! Eller ja, fira och fira. Jag tycker inte det är så mycket att fira, jag fattar inte egentligen vad som är så stort. Menmen, alla ser väl bara en möjlighet för att få supa skallen av sig och bete sig som småbarn!
Nä nu ska jag äta ägg!:) Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback