pludder

Hehe, har inget bättre för mig så jag kan väl skriva då:P
André är här så han och älskling sitter och pjullrar med datorn, OFC! :P
Medan jag sitter i köket med grisen (min rosa dator) och surfar rund lite på FB och kollar lite soffor.
Jag har hittat en som jag tror jag vill ha, kanske slänger ut bild på den.
Ska ta och börja med maten snart, det blir kött, potatis och sås.
Appropå man så är vi bortbjuden till älskling farmor och farfar imorn på middag som tack för att vi var hundpiga
när dom for till stan och kolla på skidskytte. Det skulle bjudas på kassler och potatisgratäng:)
Har köpt tre små söta blommor idag, (älskling blir alltid lika less på mina blommor:P) så när vi kom hem lindade jag in de små, fula, bruna plastkrukorna i folie tills vidare när jag skulle få tag på så pyttesmå krukor.
Men då kom jag ju på att dom trots allt kanske har såna på blommaffärn med det lilla sortimentet, så jag sprang och kikade.
Mycket rikrigt, hon sprang in på lagret och hämtade små söta krukor, så jag sa att jag ville ha tre.
krukorna är lite stora kanske, men dom funkar ;)



Soffan jag är lite småsugen på


Och vår söööta lilla son


 

Hope u like it!

Och snälla, Ge FAN i bilderna. Annars.. Det ska jag inte skriva för då blir jag av med bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback