Packar...

Hejhej!
Ja..va har jag att säga då? Inte mycket.
Dagen började iaf med att vi skulle äta frukost, älskling hade stekt sina ägg så jag skulle steka mitt.
Och det var ju tur att det inte var det sista ägget jag tog, för det hamnade i golvet!
DÅ vart jag arg. Mitt morgonhumör + Misstag= katastrof!!
Menmen, lite senare gick vi till älsklings farmor och farfar som skulle bjuda på middag så vi kom väl hen för ca. en timme sen. Nu har jag tagit en paus från packandet och snackar i telefon med Nichole.
Och älskling sitter och spelar kort med Patrik.
Ska faktiskt till brunflo imorgon och hälsa på lite. Det var ju typ bara en och en halv månad sen nu:(
Men det ska bli kul för jag saknar er alla och så ska ju min moster som bor i norge få träffa han för första gången:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback