ouch! :(

God jul!! :D
Nu är ju klockan över 12 så...
Och jag har precis suttit mig i lugnan ro.
Kom ju nästan nyss hem och efter det har jag gjort laxrullar tills imorn som jag ska ta med mig till julbordet tänkte jag:) Inte riktigt som jag tänkte mig, eftersom att affärerna här har så svårt att sälja FÄRSKT BRÖD!
Men Men, smaken är ju densamma och guuuud, Jag är bäst i världen på att göra mat. (Har ju utbildat mig till kock Så jag borde ju kunna)
Men jag tycker det är så kul att hålla på, speciellt inför högtider.
Det kom ju ännu ett paket i brevlådan idag, Till älsklings lillasyster som vi slog in och tog med.
Längtar tills imorn då man får se hur folk reagerar på julklapparna man har köpt, det är ju alltid det roligaste.
Tillochmed roligare än att få själv.
Iallafall så höll jag på att bryta ryggen idag.
Jag och svärmor var ute och rökte, så stod jag utanför bron då jag ser att det rasar snö från taket.
Jag kuta in till bron, Eller rättare sagt: GLED in på bron på klackarna med ryggen böjd bakåt i 90 grader!
Det gjorde ont som satan i ryggen då, så jag tänkte att nu är det kört för mig, jag får sjukpensionera mig!
Men det gick över så jag hoppas det är lugnt. Det märks väl om jag kommer ur sängen imorn eller inte:P
Är nog ingen fara. Nu har jag precis ätit upp min macka med laxröra som vart över från rullarna. SÅÅÅÅ gott!
så nu ska vi ta och sova, har ju lite att göra imorn med.
Gonatt, hälsa kudden från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback