nånstans mitt emellan..

Då så sitter man här igen..
Frukosten klar och undandiskad, ska bara smälta maten innan Theo ska göras iordning inför
vårdcentralen. Han ska nämligen få spruta idag så mamma och pappa inte får en lugn stund ikv:P
Minns ju hur det vart sist han fick spruta :(

han ska egentligen vaccineras mot påssjuka, röda hund och mässling.
Men om vi vill får vi spara den och ta grissprutan ist.
Men vi ska snacka med sköterskan och fråga vad hon tycker, man vet ju som inte om de har hunnit forskat fram så mycket om den och jag är rädd att bebisar är extra känsliga.
Vi får se vad hon tycker, man vill ju trots allt inte att han ska bli smittad heller..

Efter det ska vi nog gå förbi älskling farmor och farfar oxå och lämna tillbaka nyckeln som vi fick när vi skulle
vara hundvakt.

Höres senare:)

Jo förresten, de va ju ett tag sen jag la ut nå bilder, ska försöka komma på nåt man kan lägga ut,
eftersom att man inte kan lägga ut vad som helst i sin egen blogg längre.
Ska nog skaffa lösen som jag bara delar ut till dom som får läsa. Alla utom en person med andra ord.
Synd eftersom de flesta vill se bilder på Theo, men det finns ju alltid nån som sabbar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback