Min •stjärna• till farmor!!

Var trevligt med besök och pizza!
Min älskade syster ringde och sa att hon kommer på onsdag så hon ska fira nyår med oss! :)
Läääängtar!
Du är sååå välkommen sötnos!
Nu är typ klockan asmycket så vi ska sova, Theo sover sen länge så det är bäst man passar på att sova medan han gör det:)

HAHA! Min farmor är en riktig stjärna! Dom åkte ju härifrån till piteå idag, så hade dom stannat efter vägen på nåt ställe för att gå på toan. Men Farmor fick ju vänta så länge så till sist hade hon fråga nån gubbe där : Asså, har dom somnat på toaletten eller? "Ne, det tror jag inte, det är min fru", säger gubben!
Haha, det var det roligaste jag har hört på lääänge! Gud vad vi skrattade i telefon jag och farmor när han berättade det.
Och imorse när vi vakna och gick upp hade dom redan åkt, så hade hon skrivit på en lapp : Ni har så fint hem! Tack så mycket för oss, vi ses om en vecka. Kram från farmor och farfar.
Thihi, dom är så söta! :)
NÄ! Gonatt me er nu. ska sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback