Min rallybebis

idag har det inte blivit mycket av.
Vi har just kollat på den blå lagunen, men jag satt mest med en kudde framför ögonen för den är så pinsam!
Men det är faktiskt en bra film:)
Theo har iaf varit väldigt aktiv idag, han har åkt i golvet 2 ggr från sängen.
Ena gången var imorse när älskling fortfarande sov och Theo låg på min plats.
jag hade lämnat dom för att gå ut och gå.
när jag kom in berättade älskling att han hade ramlat.
Andra gången var när jag var på affärn. precis när jag gick slängde jag en blick på sötnosen som låg i mitten av våran 180's säng och sov.
När jag kort därefter kom hem hade han farit i golvet från sängen. Han måste ju ha gjort det med rallyfart om han ska ha hunnit under tiden jag var på affärn bara med tanke på att han sov när jag gick!
Jag fattar inte hur han lyckas! Det är typ bara när man inte ser. Visst har han varit mer aktiv i sängen där det är jukt när det gäller att komma nån vart, men inte SÅ!
Aja, nu är det slut med att låta han sova i våran säng iaf.
Om vi inte ska pula under en massa kuddar runt hela madrassen.
Nu håller mina ögon på att fara igen, så ska väl väcka lillen för att byta om från naken till pyjamas, byta blöja och mata en sista gång innan man får somna.
Gonatt på er som ska sova iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback