Lääängtar!!

Gud vad jag längtar tills imorn när vi parkerar bilen och inser att vi är framme i brunflo.
Och imornkväll tror jag att vi ska ta och överlämna Theo till farmor och ta en kväll till att bara bry om oss själva.
Sitta i bastun och gotta oss hela kvällen och stänga av mobilerna.
Så ringde lasse och fråga om vi skulle med på julspel som scouterna har ordnat ned underhållning, gröt och lotter.
Och det är ju klart man ställer upp för laget så han skulle ringa och anmäla oss.
Så får vi se om det finns tid att hälsa på på mitt gamla jobb som jag bara har lovat sen han föddes:P
men som sagt, det är ju full rulle när man kommer ner och man ska hinna träffa alla och samtidigt hinna med alla ärenden. Men sånt får man ju ta om man fflyttar ifrån alla.
Dessutom är min faster ifrån piteå i brunflo i helgen med så vi får träffa henne med:D
aja, har packat klart nu och fixat med allting utom att vattna blommorna, men det gör jag imorn innan vi far. gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback