Ja, vad fan gör man? :S

Haha! Skulle gå till älsklings farmor och låna ett kaffepaket för ett tag sen, men jag tror jag vart där en timma!
Vi bara snacka och snacka. Dels om hur vi tycker att en del beter sig, och så tyckte dom att jag ska ta med mig mina älsklingar och flytta tillbaka till stan för att få ett tryggt och bra liv med kompisar, medmänniskor och en bra ekonomi.
Vill bara tacka de på min sida som hjälpt till sååå mycket nu till jul och dels har sett till att vi har haft råd att köpa julklappar. Utan er hade det aldrig varit möjligt till en enda julklapp. Det hade inte ens blivit en resa ner till er för att hinna träffas en sista gång det här året. Och det hade kännts jobbigt faktiskt.
Aja, ska prata med älskling ikv, ska lägga oss nu så får vi se vad vi kommer fram till. Jag personligen tycker oxå att det hade varit bäst om vi flyttade ner till möjligheterna. Skullefaktiskt kunna tänka mig att bo i farmors källare eller i pappas sommarstuga hellre än här.. Men vi får se. Som jag känner just nu så vill jag inte vara kvar en sekund till. men vem vet? Kanske det vänder på sig, kanske inte..

Hörs imorn, ska sova nu Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker ni flyttar tillbaka till Brunflo!!!!! :D

Då kan jag komma nästan varje dag jag är i Brunflo :D

2009-12-20 @ 14:54:54
URL: http://jessengstrum.blogg.se/
Postat av: Moster

Ja flytta hem! varfør 17 ska ni sitta dær och uggla! :D

2009-12-20 @ 22:00:49
URL: http://b3tty.blogg.se/
Postat av: Mee;)

JA KOM HEM HELENA !:D

2009-12-21 @ 00:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback