Innedag

Idag har det bara blive att man har suttit inne p.g.a dessa minusgrader. Enda gångerna är då man varit ut på balkongen å rökt.
Annars har jag suttit vid datorn tills vi käkade. Sen diskade jag och har skrivit lite julkort som ska på lådan imorn, jag vet att den inte töms, men gör jag det inte imorn kommer det aldrig bli av.
Nu har jag nyss duschat och ska dricka en kopp kaffe. Och snart vaknar Theo för att få ett sista mål och sedan somna om.

Har beställt en till julklapp idag oxå till älskling som jag vet att han kommer att bli glad över:)
Han har ju bara tjatat om en sån i flera månader nu och jag vet hur gärna han vill ha den. Så nu har jag förbjudit han att kolla min post i några dagar:P
Skriver väl efter jul allt man har köpt, så det inte kommer ut i förväg:p

Nej, över till min kaffekopp och sedan blir det sängen. Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback