efter...

Hemma nu, Vart en trevlig kväll med mycket klappar, och jag ångrar ju att jag inte räknade Theos alla klappar.
För det var mååånga.
Han fick: pengar, strumpor, bitringar, nallar, leksaker, äkta fårskinn, kalsonger, skor, tavlor, fåtölj, vantar, byxor, pyjamas, namnskylt till vagnen. säkert en massa saker jag har glömt, och vi har inte tagit hem julklapparna än, dom kommer svärfar hit med imorn.
Älskling fick iaf kalsonger, örngott, en morgonrock och wii sport resort av mig, gissa vilket han vart gladast av? ;)
Nä, nu har jag ont i huvudet och är trött, så jag ska sova nu. gonatt på er !

Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om mode & skönhet

Okej :)

Jo min jul var fin :)

2009-12-25 @ 10:35:48
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback