pladder...

Farmor och farfar har åkt, dom for vid kl 8 imorse.
Så nu är det bara jag och mina älskligar. Vi fick ju en massa julklappar igår.
Av min pappa och hans brud fick vi en sodastream, som älskling har velat haft så länge:)
Och av mina syskom fick jag ett halsband, så fick vi lite toasaker som tvålkopp och grejer, och av lasse kläder till theo + en ljusmobil med nallar som ska hänga över hans säng :)
2 stycken kristall-ljusstakar av lasses mamma som var superfina och pengar av moffa.
Jo just ja, Theo fick en pulka, lära-leksaker och lite kuliga saker av min pappa och carina oxå:)
Nu sitter Theo i diskhon och plaskar så den blir vatten överallt. Haha det tycker han är jättekul.
Här kommer lite bilder, sen måste jag göra mig i ordning för hela älsklings familj + mormor och en kompis till dom kommer hit och vi ska äta pizza. ¨Så det kommer att bli fullt hus.

Njut av bilderna tills jag kommer tillbaka :)


Kommentarer
Postat av: Natasja

Åhh gud vad han är lik dig Helena:O:O sjukt lik ju:O

2009-12-27 @ 18:42:31
URL: http://natasjay.bloggplatsen.se
Postat av: emma

gud va söt!! :)

2010-01-04 @ 02:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback