december 16 fm

ja nu sitter man vid tvn och dunkar z-tv:P
Igår gjorde jag väl inte så mycket, älskling hade Patrik och Sebbe här så dom spelade golf och kort.
Så jag tväddade, städade och diska det lilla som var, för att hålla mig borta:P
Sedan var jag ute och gick en kort sväng innan jag hämtade sista tvätten i torkrummet.
Sen vart det film för mig och älskling, The hangover som svärfar skickade med oss igår och tyckte att vi skulle se på.
Haha, den var skitbra.
Gruvar mig så skitmycket inför imorn när vi och Theo ska ta antigris-sprutan!
Ush! Vill inte ta sån skit. Den är till för hypokondriker och jag är inte så pigg på att ge Theo den heller.
Men dom tyckte att vi skulle göra det på vårdcentralen, och vi vill ju det bästa.
Så är det att ge han den så får han den.
Och det spelar ingen roll vad man säger, säger man att Theo inte ska få den eller att man är skeptisk mot sprutjäveln får man pisk på fingrarna från folk som inte tycker att man ska ge.
Säger man att det är lika bra att han får den får man bara höra hur dum man är.
NÄR FAN SKA FOLK SLUTA BRY SIG?
Alla får ha åsikter, men släng dom fan inte upp i ansiktet på mig!!
Vi sköter vårt barn på vårt sätt och ingen kan komma och ändra på något.
Ush vad less jag blir på er som tror ni vet.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Jag vet,,haha

2009-12-16 @ 14:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback